AGERPRES se alatură ca partener MEDIA pentru a sustine Future Economy Gala
Future Economy Gala este un eveniment integrat în campania de strângere de fonduri în beneficiul EDUCAȚIEI.
Future Economy Gala este un eveniment marca ZN PR & EVENTS, această gală are ca obiectiv să aducă împreună lideri din domenii economice esențiale, recunoscându-le contribuțiile semnificative și impactul în mediul de afaceri. Evenimentul va marca lansarea ediției a doua a „Revistei de Business & Luxury Media – Future Economy – Women & Men CEOs Leading the Romanian Economy”. Revista urmărește să ofere cititorilor o privire în culisele succesului unor directori executivi de top – femei si bărbați – care prin viziunea, perseverența și inovațiile lor au modelat direcția economică a României. „Women & Men CEOs – Leading the Romanian Economy” este o ediție anuală, care reunește povești de succes, interviuri inspiraționale și studii de caz despre lideri și strategiile lor de business.
Scopul evenimentului Future Economy Gala este cresterea nivelului de constientizare si implicare in proiectele care sustin educatia de orice fel. Pentru ca o NATIE puternica este o NATIE educata!
În cadrul Future Economy Gala, revista este parte dintr-un demers caritabil dedicat sprijinirii educației. Fondurile obținute din vânzarea revistelor vor fi donate Fundației „Florina Manea – DREPTUL DE A VISA”. Aceste donații vor susține proiectele de educație incluzivă și inițiativele dedicate copiilor aflați în dificultate materială, oferindu-le șansa de a-și descoperi și dezvolta potențialul.
Despre AGERPRES
Agenția Națională de Presă AGERPRES este prima agenție de presă din România. Instituția s-a numit, de-a lungul vremii, Agenția Telegrafică a României sau Agenția Română, Agenția Telegrafică Română „Orient-Radio” – RADOR, Agenția Română de Presă – AGERPRES, Agenția Națională de Presă ROMPRES și, din 2008, Agenția Națională de Presă AGERPRES.
Agenţia a fost înfiinţată la 27 martie 1889 ca Agenţia Telegrafică a României la iniţiativa ministrului de externe P.P. Carp. Ea era subordonată Ministerului Afacerilor Străine şi avea datoria „să transmită în străinătate ştiri privind România”, iar de acolo să primească şi să difuzeze „un serviciu exact şi rapid al tuturor ştirilor de interes general sau special pentru România”.
Prima telegramă de presă a fost transmisă la 30 martie/ 11aprilie 1889. De atunci, agenţia transmite fără întrerupere.
In prezent, AGERPRES – Agenţia Nationala de Presă a României – este o instituţie publică de interes naţional, o companie integrată de informaţii care se ocupă cu producerea şi furnizarea de ştiri şi servicii multimedia (foto, grafice, audio-video), documentare, monitorizare de presă şi baze de date pentru mass-media, companii private şi instituţii centrale şi locale ale statului.
În calitatea sa de furnizor de servicii de informaţii, AGERPRES este cea mai importantă agenţie de presă din România şi singura instituţie reprezentată la nivelul tuturor judeţelor din ţară, prin corespondenţi proprii. Informaţiile transmise pe diversele canale de ştiri ale redacţiilor respectă în cel mai înalt grad principiul obiectivităţii şi transparenţei, precum şi codul deontologic al jurnalistului. Fluxurile includ zilnic, peste 700 de ştiri, din actualitatea internă şi internaţională, din toate domeniile, actualizate în timp real.
AGERPRES îşi continuă misiunea de informare publică, oferind presei din România și din străinătate, dar și publicului larg, posibilitatea de a se conecta în permanenţă la ştiri şi materiale jurnalistice de calitate, respectând principiile de bază ale jurnalismului.
Indiferent de împrejurări, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES îşi va îndeplini În continuare, misiunea pe care o poartă inca din 1889, aceea de a informa corect, rapid şi obiectiv, şi îşi propune o continuare a evoluţiei începute, prin consolidarea relaţiilor cu partenerii interni şi externi, prin creşterea vizibilităţii şi prin sporirea şi diversificarea conţinutului de informaţii scrise, foto şi video, puse la dispoziţia cititorilor săi.

