FE: Fuksas Studio semnează arhitectura Hotelului Hyatt din Nusco City
Nusco – unul dintre cei mai importanți și activi jucători pe piața imobiliară – va deschide în Nusco City primul hotel dual-brand din București, Hyatt Place și Hyatt House. Acest proiect ambițios, cu o suprafață de peste 20.000 de metri pătrați, va deveni un punct de reper pentru partea de nord a capitalei României. Designul arhitectural al acestei proprietăți exclusiviste a fost încredințat Fuksas Studio, unul dintre cele mai renumite companii de arhitectură din lume.
Hotelul va oferi 250 de locuri de parcare subterane, iar întreaga suprafață de spații hoteliere va acoperi peste 14.000 de metri pătrați, destinați pentru 170 de camere și suite Hyatt Place și 100 de camere pentru șederi extinse în Hyatt House, împreună cu 1.000 de metri pătrați dedicați evenimentelor, conferințelor și altor întâlniri de afaceri. Vor exista, de asemenea, o zonă SPA și fitness dedicate. În plus, Hyatt va găzdui un restaurant internațional cu semnătura sa – „Zoom”, un lounge bar și o zonă comercială.
„Totul prinde contur în Nusco City, poate chiar mai bine decât ne-am imaginat atunci când am început să desenăm pe hârtie. Parteneriatele cu unele dintre cele mai mari branduri mondiale pentru facilitățile din acest complex demonstrează că Nusco City este deja un punct de reper în segmentul dezvoltării urbane de regenerare. Și nu ne oprim aici – suntem în prezent în procesul de selecție a operatorilor pentru segmentele educațional și medical din cadrul complexului”, declară Michele Nusco – CEO – Nusco.

Viziunii arhitecturale a Hotelului Hyatt este realizată de Fuksas Studio, care a lăsat deja amprenta sa asupra Nusco City, proiectând întregul plan master al complexului. Cu o experiență de peste 40 de ani și mai mult de 600 de proiecte arhitecturale realizate în întreaga lume, Fuksas Studio este cunoscut pentru designul său inovator și vizionar și recunoscut cu numeroase premii internaționale.
Potrivit Fuksas Studio, acest proiect nu este doar despre arhitectură – este vorba despre crearea unui punct de reper care va servi nu doar zonei, ci întregului oraș. Este conceput ca un hub internațional, un centru urban de referință și un model pentru continua expansiune a Bucureștiului. „Sunt încântat să contribui la acest nou context urban, care reprezintă una dintre cele mai mari dezvoltări mixte din România. Proiectarea primului hotel Hyatt din București este atât o onoare, cât și o provocare pe care o îmbrățișăm cu pasiune și dedicare”, declară Massimiliano Fuksas, fondatorul companiei.

Hotelul Hyatt va acoperi o suprafață de peste 4.000 de metri pătrați în cadrul Nusco City, dintr-un total de 23 de hectare ale întregului proiect, iar dezvoltatorul Nusco va investi peste 42 de milioane de euro în această unitate hotelieră.
„Nusco City reprezintă perfect dezvoltarea semnificativă pe care zona Pipera a suferit-o de-a lungul anilor, deoarece acum este o comunitate care beneficiază de un stil de viață complet, unde oamenii trăiesc, lucrează, învață, se distrează și se relaxează. Hyatt căuta de ani buni oportunitatea de a dezvolta primul său hotel în București, iar acum sunt foarte entuziasmat că facem din Nusco City prima noastră locație aici”, spune Takuya Aoyama – Vicepreședinte Dezvoltare – Hyatt.

Hyatt Place este un brand de hoteluri modern, destinat călătorilor dinamici, oferind camere spațioase, design funcțional și facilități care îmbină confortul cu eficiența muncii. Cu un accent pe tehnologie și servicii flexibile și cu peste 420 de unități în întreaga lume, Hyatt Place se adresează celor care caută o experiență completă în timpul șederilor scurte, datorită serviciilor și facilităților de top. Acesta va deservi întregul hub de afaceri din partea de nord a Capitalei.
Hotelurile Hyatt House sunt concepute pentru a găzdui oaspeți care caută cazare spațioasă și complet echipată, atât pentru șederi scurte, cât și pentru șederi extinse. Cu peste 130 de locații în întreaga lume, brandul Hyatt House oferă facilități „ca acasă”, servicii utile și spații contemporane, inclusiv un mic dejun gătit la comandă pentru oaspeți, un meniu creativ la H Bar și spații comune interioare și exterioare pentru muncă, socializare sau relaxare. Conceptul Hyatt House este gândit special pentru comunitatea din Nusco City și este capabil să primească atât vizitatorii ansamblului, cât și persoanele care vor să rămână pe termen lung.
„Capitala nu are un brand hotelier internațional în categoria ‘extended-stay’, iar conceptul Hyatt House este cel mai potrivit pentru zona de nord, Pipera-Barbu Văcărescu, care dispune de o densitate de peste 1 milion de metri pătrați de spații de birouri de clasa A și retail, parcuri și multiple opțiuni de acces către alte părți ale orașului”, explică Mircea Drăghici, Est Hospitality, consultantul proiectului. Est Hospitality este o companie specializată în piețele în expansiune rapidă din Europa de Est, cu un focus pe România, Moldova, Ungaria și Cehia.
Conform graficului proiectului, Hyatt este parte din a treia fază a Nusco City și va începe lucrările de dezvoltare în primul trimestru al anului 2026, iar finalizarea și lansarea sunt așteptate în toamna anului 2028.
Despre Nusco
Portofoliul dezvoltatorului Nusco include proiecte precum Premio – un complex rezidențial boutique premium; complexul rezidențial CITTA Park; clădirea de birouri Nusco Towers; clădirea de birouri Caramfil; clădirea de birouri Floreasca One; clădirea de birouri Floreasca Two; Pipera Commercial Park; Faza 1 a Nusco City; Faza 2 a Nusco City – lansată și aflată în dezvoltare; și, în prezent, în dezvoltare, cel mai nou complex de vile din partea de nord a capitalei – Nusco Green Homes. Nusco a depășit pragul de 1.300 de apartamente dezvoltate și, în acest an, dezvoltă încă 828 de apartamente și 118 vile.
Despre Hyatt Hotels Corporation
Hyatt Hotels Corporation, cu sediul în Chicago, este o companie globală de ospitalitate de top, ghidată de scopul său – de a avea grijă de oameni pentru ca aceștia să poată fi cei mai buni. La 31 decembrie 2024, portofoliul companiei includea mai mult de 1.400 de hoteluri și proprietăți all-inclusive în 79 de țări de pe șase continente. Oferta companiei include branduri din Luxury Portfolio, cum ar fi Park Hyatt®, Alila®, Miraval®, Impression by Secrets și The Unbound Collection by Hyatt®; Lifestyle Portfolio, care include Andaz®, Thompson Hotels®, The Standard®, Dream® Hotels, The StandardX, Breathless Resorts & Spas®, JdV by Hyatt®, Bunkhouse® Hotels și Me and All Hotels; Inclusive Collection, care include Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Sunscape® Resorts & Spas, și Alua Hotels & Resorts®; Classics Portfolio, care include Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Destination by Hyatt®, Hyatt Centric®, Hyatt Vacation Club®, și Hyatt®; și Essentials Portfolio, care include Caption by Hyatt®, Hyatt Place®, Hyatt House®, Hyatt Studios și UrCove. Subsidiile companiei operează programul de fidelitate World of Hyatt®, ALG Vacations®, Mr & Mrs Smith, Unlimited Vacation Club®, serviciile de management al destinațiilor Amstar® DMC, și serviciile de tehnologie Trisept Solutions®. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.hyatt.com.
Stire publicata in FE cu ajutorul ZN PR & EVENTS