FE: Georgian Bâlă preia funcția de Managing Director al Julius Meinl România

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanish

FE: Georgian Bâlă preia funcția de Managing Director al Julius Meinl România

Georgian Bâlă, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în sectoarele HoReCa și FMCG, revine în echipa locală după șapte ani și preia rolul de Managing Director al Julius Meinl România.

Numirea lui Georgian Bâlă la conducerea operațiunilor locale Julius Meinl are loc într-un moment strategic pentru consolidarea și extinderea brandului pe piața din România, având obiective ambițioase de creștere. Una dintre principalele direcții ale strategiei sale va fi dezvoltarea și consolidarea echipei Julius Meinl România, pentru a asigura pregătirea organizației în fața provocărilor pieței și atingerea obiectivelor pe termen lung.

„Sunt fericit să revin în echipa Julius Meinl și îmi place să spun că m-am întors acasă. Sunt mai pregătit și mai agil pentru a face față noilor provocări și mă bazez pe sprijinul unei echipe puternice și motivate, capabile să obțină performanțe remarcabile. Îmi doresc să împărtășim pasiunea noastră pentru cafea cu toți consumatorii și să creăm împreună momente memorabile”, a declarat Georgian Bâlă, Managing Director al Julius Meinl România.

Georgian Bâlă va coordona extinderea prezenței brandului pe canalul HoReCa, valorificând în continuare oportunitățile oferite de acest segment-cheie al pieței. În paralel, va accelera performanțele pe canalele de retail, recunoscând potențialul acestora în susținerea creșterii continue a companiei.

De asemenea, va impulsiona expansiunea brandului pe alte canale cu potențial ridicat de creștere, pentru a consolida poziția de lider a Julius Meinl pe piața cafelei premium din România.

Cu o carieră de peste 15 ani în companii multinaționale și antreprenoriale din sectoarele HoReCa și FMCG, Georgian Bâlă are o vastă experiență în managementul afacerilor, vânzări și operațiuni. Noul Managing Director al Julius Meinl a coordonat echipe în diverse industrii, gestionând operațiuni de peste 20 de milioane de euro anual și echipe de peste 500 de persoane. Înainte de această funcție, Georgian a condus lanțul de brutării Petru și a dezvoltat canalul HoReCa și operațiunile de export pentru FrieslandCampina.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl, o afacere de familie fondată în 1862 în Austria, este prezentă în peste 70 de țări din întreaga lume. În 40 dintre aceste țări, Julius Meinl se află în top trei branduri de cafea premium și este lider de piață în segmentul premium în Austria, țările Adriatice, Europa Centrală și de Est, dar și în Dubai.

Astăzi, peste 2 miliarde de oameni se bucură anual de o ceașcă de cafea Meinl, fie acasă, fie în locațiile partenere, savurând momente speciale inspirate de originile vieneze ale brandului. În anii următori, Julius Meinl își propune obiective locale ambițioase, precum extinderea rețelei de cafenele partenere și dezvoltarea prezenței în sectorul de retail.

Despre Julius Meinl

Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi prăjitorii de cafea din lume și un brand emblematic al cafenelelor vieneze. Încă de la început, familia Meinl a pus accent pe produse de cea mai înaltă calitate. Cu o tradiție de 160 de ani și cinci generații de experiență, Julius Meinl a devenit furnizorul preferat al celor mai prestigioase cafenele vieneze, unde serviciile și calitatea produselor respectă cele mai înalte standarde, contribuind la o cultură unică recunoscută de UNESCO ca parte a Patrimoniului Cultural Internațional.

Amestecurile Julius Meinl oferă arome și gusturi deosebite, invitând consumatorii să se bucure pe deplin de momentul lor de cafea – fie ca un ritual zilnic personal, fie alături de cineva drag. La urma urmei, viața este alcătuită dintr-un mozaic de mici momente de bucurie, exact ca acesta.

Articol publicat in FE, prin Agentia ZN PR & EVENTS.

FE

Future Economy nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Future Economy nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Future Economyîşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.futureeconomy.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe futureeconomy.ro

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei mereu cele mai actuale informatii?