Future Economy: Corul Bărbătesc „Cantus Domini” vă invită la un concert de colinde de neuitat, pe 9 decembrie 2024-Future Economy: PPC Energie și Ministerul Energiei testează funcționarea unei soluții integrate, cu panouri fotovoltaice și stocare a energiei electrice în baterii, într-un bloc de locuințe din București-Future Economy: OMV Petrom se asociază cu NewMed Energy pentru a avansa explorarea în perimetrul offshore Han Asparuh din Bulgaria  -Future Economy: 7 utilizări surprinzătoare ale trandafirilor-Future Economy: Global Vision anunță consolidarea echipei prin numirea Danielei Lazea în funcția de General Legal Counsel-REVISTA PRESEI - Cele mai importante știri pe scurt ale Ziarului News de vineri, 29 noiembrie 2024-Future Economy: „Împreună pentru o societate mai bună – egalitate de șanse pentru toți”, eveniment cu participarea unor personalități precum Maia Morgenstern, Marius Tucă și mulți alții-Future Economy: InterCapital Asset Management anunță intenția de a lansa un nou ETF pe Bursa de Valori București, care va oferi expunere la obligațiuni guvernamentale românești denominate în euro-Future Economy: Binecunoscutul violonist și dirijor PETRICĂ PANĂ, invitat de onoare la cea de-a XXV-a ediție – aniversară, a Galei ”SENIORI de COLECȚIE”-Future Economy: Întrevederea dintre secretarul de stat pentru afaceri strategice Ana Tinca și ambasadorul agreat al Republicii Uzbekistan în România, Amirsaid Agzamkhodjaev, pentru prezentarea copiilor scrisorilor de acreditare

TOMMY HILFIGER ÎI ADUCE ÎMPREUNĂ PE SOFIA RICHIE GRAINGE ȘI DAMSON IDRIS ÎN CAMPANIA DE SĂRBĂTORI

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanish

TOMMY HILFIGER ÎI ADUCE ÎMPREUNĂ PE SOFIA RICHIE GRAINGE ȘI DAMSON IDRIS ÎN CAMPANIA DE SĂRBĂTORI

Ambasadorii brandului se reunesc într-o campanie care îmbină moda și divertismentul, captând energia vibrantă a sezonului festiv.

Tommy Hilfiger prezintă campania Holiday 2024, avându-i protagoniști pe icon-ul stilistic Sofia Richie Grainge și actorul premiat Damson Idris.

Campania prezintă o seară festivă, în care cele două figuri emblematice se intersectează la un hotel primitor din Los Angeles. Atrași de farmecul natural și stilul relaxat al celuilalt, cei doi creează o poveste cinematografică ce îmbină moda și divertismentul. Energia acestui cuplu elegant este surprinsă pe parcursul unei nopți pline de momente captivante, toate învăluite în esența Tommy și magia sezonului.

„Sărbătorile sunt despre a îmbrățișa magia momentului și a te lăsa purtat de el”, a spus Sofia Richie Grainge. „Îmi place cum această campanie surprinde farmecul și eleganța sezonului. Darurile sunt felul meu de a arăta iubire și afecțiune pentru familie, iar colecția Tommy pentru sărbători – atemporală, elegantă și fără efort – face ușor să găsești ceva special pentru fiecare persoană.”

Sofia Richie Grainge

„O campanie de sărbători cu Sofia – trebuia să dau tot ce am mai bun în privința stilului meu”, a spus Damson Idris. „Pentru sezonul festiv, este important să alegi piese care te fac să te simți deosebit, fie că optezi pentru un look relaxat sau vrei să faci o declarație. Cu colecția Tommy ești garantat că vei lăsa o impresie de neuitat la fiecare petrecere.”

Damson Idris

Colecția Holiday 2024 aduce stilul american clasic TOMMY HILFIGER, perfect pentru fiecare moment al serii de sărbătoare. Ghidul de cadouri propune accesorii de sezon – de la pulovere călduroase, paltoane elegante, până la eșarfe și genți perfecte pentru iarnă. Ținutele pentru petreceri combină rafinamentul cu farmecul sezonului. Eleganța unei cine festive este reflectată în ținute sofisticate și gata de petrecere, ce îmbină fără efort farmecul sezonului cu rafinamentul caracteristic.

Ca simbol stilistic la nivel global, mamă și antreprenoare, ambasadoarea brandului TOMMY HILFIGER pentru femei, Sofia Richie Grainge, reînvie conceptul de „Visul American”. În prima sa campanie după venirea pe lume a copilului, ea întruchipează rafinamentul și încrederea. Actorul britanic premiat, Damson Idris, aduce stilul său simplu, clasic și atemporal, adăugând o notă de „cool” londonez în familia Tommy, ca ambasador al brandului TOMMY HILFIGER pentru bărbați.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @SofiaRichieGrainge și @DamsonIdris.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

Future Economy

Future Economy nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Future Economy nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Future Economyîşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.futureeconomy.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe futureeconomy.ro

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei mereu cele mai actuale informatii?