Alpha Bank România adaugă o nouă facilitate asistentului virtual Dana pentru clienții persoane fizice

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanish

Alpha Bank România adaugă o nouă facilitate asistentului virtual Dana pentru clienții persoane fizice

 

Alpha Bank România anunță o nouă funcționalitate adaugată asistentului virtual Dana, cu beneficii directe pentru clienții persoane fizice. După serviciile de voce, vor fi oferite de acum servicii automatizate de asistență clienți și prin intermediul webchat-ului, permițându-le astfel clienților să interacționeze cu banca rapid pentru a efectua anumite solicitări de tip self-service.

Prin dezvoltarea asistentului virtual Dana, cu servicii automate disponibile 24/7, atât la telefon, cât și în chat-ul de pe website-ul băncii (www.alphabank.ro), Alpha Bank continuă să își consolideze angajamentul față de inovare și îmbunătățirea experienței clienților săi. Dana va continua să ofere acces rapid la informaţii personalizate, fără implicarea operatorului uman, fiind disponibilă pentru clienții persoane fizice care doresc să efectueze operațiuni simple și comune, precum interogări de sold, aflarea contului IBAN, gestionarea dispozitivelor de securitate sau obținerea informațiilor despre produsele și serviciile bancare deținute.

 „Planul de dezvoltare pentru zona de asistență digitală implică adăugarea mai multor servicii care să permită accesul direct al clienţilor la informaţiile dorite, fără timp de aşteptare pentru a fi preluat de către un operator uman. Astăzi suntem în măsură să oferim pentru clienții nostri, o nouă modalitate de interacțiune cu banca. După cele peste 200.000 de apeluri gestionate de la lansare, asistentul virtual Dana va putea acum prelucra și mai multe solicitări de suport prin intermediul webchat-ului. Un pas firesc care reflectă dorința noastră de a oferi servicii bancare moderne, eficiente și adaptate nevoilor actuale ale clienților noștri. În același timp, vom continua să oferim servicii de suport asistate de operator, mai ales în situațiile în care interacțiunea umană creează valoare adăugată (consiliere, nevoi personalizate, situații complexe, etc)”, a declarat Eliza Erhan, Șef Serviciu Contact Center, Direcția Digital Banking și Canale Alternative.

Dana este disponibilă pentru interacțiuni online pe platforma webchat a băncii și va fi accesibilă clienților persoane fizice care dețin un cont bancar la Alpha Bank. În plus, Alpha Bank își propune să extindă funcționalitățile asistentului virtual în viitor, pentru a acoperi și alte nevoi și cerințe ale clienților săi.

Noul serviciu oferit de Alpha Bank Romania poate fi accesat direct de pe website-ul băncii, în secțiunea Asistență: https://www.alphabank.ro/asistenta/.

Despre Alpha Bank Romania

Alpha Bank Romania este membră a Alpha Bank Group, unul dintre cele mai mari grupuri bancareșsi financiare din Grecia. Activitățile internaționale ale Grupului se extind pe lângă România, și în Regatul Unit, Luxemburg și Cipru.

Alpha Bank Romania este o instituție financiară aflată printre primele 10 bănci din țară, cu operațiuni de bancă universală. Bancă sistemică, cu o prezență națională de 30 de ani, Alpha Bank Romania oferă o gamă largă de servicii și produse moderne atât pentru persoane fizice, cât și pentru IMM-uri și segmentul corporativ.

Alpha Bank Romania este una dintre instituțiile financiare care a inovat sectorul bancar românesc, fiind prima banca ce a lansat pe piața locală o aplicație care transformă un dispozitiv mobil android într-un terminal POS. Totodată, în 2019 a realizat prima emisiune de obligațiuni ipotecare din România, după ce în 2001 a fost prima bancă ce a introdus în oferta sa creditele pentru locuințe. Pentru mai multe informații despre Alpha Bank Romania: https://www.alphabank.ro.

 

 

 

Future Economy nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Future Economy nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Future Economyîşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.futureeconomy.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe futureeconomy.ro

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei mereu cele mai actuale informatii?