Un nou mod de a face banking: ING Together, soluția 100% digitală pentru un cont de cheltuieli comune destinat până la patru persoane
ING Bank România anunță lansarea contului pentru cheltuieli comune ING Together, dedicat celor care aleg să își administreze banii împreună cu alte persoane apropiate. Soluția este disponibilă exclusiv în aplicația mobilă ING Home’Bank, de unde deținătorii de conturi curente în lei pot împuternici direct, fără a mai fi nevoie să meargă la bancă, până la trei alte persoane pe un cont deja deținut sau pe un cont nou deschis în acest scop.
„La ING Bank România, credem în banking-ul real, adică în produse și servicii prietenoase cu stilul de viață, accesibile oricând și oriunde, iar ING Together este expresia perfectă a acestui abordaj. Este soluția care facilitează o atitudine relaxată și transparentă în relație cu banii și cu persoanele de încredere cu care alegem să îi folosim în viața de zi cu zi, fie că vorbim despre familie, parteneri de viață sau chiar prieteni apropiați. ING Together este în esență un instrument revoluționar pentru sănătatea financiară care permite trecerea complet digitală de la un banking individual la unul colaborativ și răspunde astfel unei nevoi concrete din viețile multora dintre noi: aceea de a gestiona eficient și deschis cheltuielile comune.” – Eleni Skoura, Membru al Directoratului și Director Executiv al Diviziei de Retail Banking ING Bank România.
Soluția ING Together este disponibilă cetățenilor români și străini cu vârsta peste 18 ani, utilizatori ai aplicației mobile ING Home’Bank, care dețin și utilizează un număr de telefon mobil din România. Împuternicirea se realizează direct în aplicație, din meniul Produse – Familia ta – ING Together, selectând numărul de telefon din agenda de contacte și completând numele, prenumele și data nașterii persoanei autorizate.
De îndată ce persoana autorizată acceptă invitația primită în Home’Bank, acea persoană va putea:
emite exclusiv, direct din Home’Bank, două carduri suplimentare (unul fizic și unul virtual) atașate contului; efectua plăți prin Home’Bank din contul curent și plăți cu cardul (online și la POS); retrage numerar de la orice bancomat sau efectua depuneri în numerar în lei la bancomatele ING; vizualiza tranzacțiile contului (inclusiv ale titularului); deschide sau lichida depozite asociate contului.
De asemenea, prin ING Together, deținătorii de cont pot extinde cu ușurință drepturile persoanelor autorizate existente (care au fost anterior împuternicite în rețeaua ING Office). Astfel, persoanele autorizate existente vor putea, de asemenea, să acceseze toate facilitățile aduse de noua soluție, cum ar fi emiterea unui card suplimentar (fizic/virtual) direct din aplicație, fără a mai fi necesare alte deplasări la bancă și fără a pierde accesul la cont.
ING
ING Bank România face parte din Grupul ING, o instituție financiară globală, care oferă servicii bancare pentru mai mult de 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții, în peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este o bancă universală, oferind produse și servicii pentru toate categoriile de clienți: companii de toate dimensiunile, antreprenori și clienți individuali. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică în cadrul primelor 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România are peste 1,8 milioane de clienți din trei segmente de afaceri: persoane fizice (retail), IMM-uri și companii Mid-Corporate și Wholesale Banking. Scopul ING Bank este: să împuternicească oamenii să fie un pas înainte în viață și în afaceri.