Waterdrop aduce schimbări majore în portofoliul său ca parte a procesului de rebranding
Într-un efort susţinut de a promova inovația, excelența și sustenabilitatea, Waterdrop adaugă în portofoliul permanent cea mai apreciată aromă, sub numele de Microdrinks Blackberry. Acest sortiment era anterior cunoscut drept SNOW, însă, în urma unui proces de rebranding și din dorința de a oferi o identitate distinctă și mai captivantă produsului, compania a decis să îi ofere o nouă denumire care să reflecte perfect esența şi autenticitatea sa.
Cuburile Microdrinks Blackberry reprezintă nu doar o opţiune sănătoasă, ci și o alternativă responsabilă pentru mediul înconjurător. Cu o reducere cu 98% a emisiilor de CO2 în comparație cu băuturile îmbuteliate în prealabil în sticle de plastic, Waterdrop demonstrează angajamentul față de protejarea mediului înconjurător și reducerea amprentei ecologice.
În plus, Blackberry este o combinație deosebită de arome de fructe de pădure, care oferă o experiență revigorantă, indiferent de momentul în care este savurată. De exemplu, murele sunt o alegere excelentă pentru sănătate datorită conținutului lor bogat în antioxidanți puternici, cum ar fi antocianinele. Acești compuși sunt cunoscuți pentru capacitatea lor de a reduce inflamația în organism, iar prin includerea regulată în dieta zilnică, acestea pot contribui la îmbunătățirea sănătății pielii, a funcțiilor cognitive și a sistemului imunitar.
Creată exclusiv din ingrediente 100% naturale și fără adaos de zahăr, gama de Microdrinks Blackberry reprezintă opțiunea ideală pentru cei care doresc să-și îmbunătățească nivelul de hidratare, să-și creeze o rutină sănătoasă și să se bucure de o băutură delicioasă.
„Viziunea noastră privind aroma Blackberry nu se oprește la simpla atribuire a unei noi denumiri unui produs deja iubit. Ea reprezintă și o promisiune că suntem dedicați să oferim cele mai bune produse, ascultând cu atenție nevoile și preferințele comunității noastre. Alegerea numelui Blackberry reflectă esența și autenticitatea aromei, precum și angajamentul nostru de a furniza produse care să îmbunătățească experiența fiecărui consumator, în timp ce ne menținem pe calea sustenabilității și responsabilității ecologice”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Noile idei de rebranding pentru 2024
Ceea ce deosebește această aromă de celelalte este faptul că noua colecție Blackberry reprezintă rezultatul unei selecții atent realizate, bazată pe voturile consumatorilor fideli ai Waterdrop, care au jucat un rol activ în procesul de selecție. Această implicare a comunității aduce un element de autenticitate și relevanță în selecția produselor. Începând cu acest an, Waterdrop a inițiat o serie de schimbări menite să optimizeze și să simplifice experiența clienților. Una dintre aceste schimbări este tranziția de la denumirile anterioare, precum SNOW, la unele simplificate și îmbunătățite, precum Blackberry, reflectând o abordare mult mai directă și mai transparentă a conținutului produselor.
În același spirit al funcționalității și al eleganței, sticla borosilicată, fabricată într-o nuanță vibrantă de roșu, redefinește modul în care ne bucurăm de băuturile preferate. Cu pereți dubli ce mențin băutura la temperatura preferată pentru mai mult timp, acest recipient eco-friendly este o alegere perfectă pentru cei care doresc să își completeze colecția cu un accesoriu remarcabil, protejând în același timp mediul înconjurător.
Waterdrop continuă să se remarce prin atenția acordată consumatorilor săi și protejării mediului înconjurător. Pe lângă designul atrăgător al produselor, care captează atenția și stârnește interesul, compania se concentrează și asupra impactului pozitiv în ceea ce privește protejarea planetei. Recipientele sustenabile pe care le promovează sunt o expresie a angajamentului lor continuu față de un mediu mai curat și mai sănătos.
Despre Waterdrop
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.
Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.
Mai multe informații pe https://waterdrop.ro/.