Peste 10.000 de persoane și-au rezervat vacanțele prin intermediul Christian Tour la Târgul de Turism al României
- Vânzările din perioada Târgului au fost cu 50% mai mari decât anul trecut
- Reduceri de până la 60% pentru pachetele de vacanță oferite de agenție în Early Booking
- Antalya a fost cea mai solicitată destinație de către turiștii prezenți la Târg
- Cea mai scumpă vacanță în doi contractată s-a ridicat la 30.000 de euro
- Ofertele și reducerile continuă online și în agenții până la 29 februarie
Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din România, a venit la Târgul de Turism al României, desfășurat la Romexpo în perioada 15-18 februarie 2024, cu o ofertă complexă, din care au făcut parte peste 100 de destinații de vacanță, pe toate continentele. Christian Tour are unul dintre cele mai mari portofolii de vacanțe pe piața locală, dintre tour operatorii români.
”Reducerile agreate cu partenerii noștri din diverse destinații ne-au ajutat să avem pe perioada târgului reduceri consistente, de până la 60% la unele pachete de vacanță”, spune Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour. Mai mult, unele dintre acestea au fost prelungite până la finalul perioadei de Early Booking și pot fi contractate pe site-ul nostru sau prin agențiile noastre din toată țara.”
Printre premierele cu care Christian Tour a venit la Târgul de Turism al României s-au numărat family cluburile de vacanță, lansate sub brandul SuriClub. ”Familia Suricescu” – grupul de mascote care creează distracția și animația pentru copii în aceste produse destinate familiilor – este cunoscută de ani de zile turiștilor romani care au mai călătorit cu Christian Tour.
”Vânzările de circuite și sejururi derulate în perioada Târgului au fost cu 50% peste anul trecut și, ca să compar cu perioada pre-pandemică, cu 43% peste 2019”, adaugă Cristian Pandel. ”Pentru Christian Tour a fost cel mai bun eveniment din toate timpurile. În total, 10.000 de persoane au rezervat o vacanță în această perioadă.”
Oferta Christian Tour cuprinde anul acesta multe destinații noi, unele dintre ele în premieră, cu zbor direct tip charter. Printre acestea se numără Gran Canaria, Tenerife, Albufeira cu zbor la Faro, în sudul Portugaliei. În plus, tour operatorul român pune la dispoziție chartere spre insula Cipru și spre insulele grecești: Kefalonia, Kos, Corfu, Zakynthos, Rodos, Creta – Chania și Heraklion și multe altele.
Românii sunt tot mai atrași să vadă lumea, destinațiile exotice precum Vietnam, Thailanda, Japonia, Argentina sau Costa Rica completând oferta tour operatorului. Clasicele vacanțe la plajă, cu zbor charter, rămân la mare căutare mai ales pentru familiile cu copii, iar 60% din clienții Christian Tour sunt familii. Peste 20% dintre clienți se orientează către programe culturale, mai ales seniorii peste 55 de ani. Pe turismul intern, tour operatorul a înregistrat o cerere mare pentru zona de stațiuni balneo-climaterice și pentru Delta Dunării.
Cea mai solicitată destinație la Târgul de Turism a rămas însă, Antalya, Turcia. ”Avem peste 30 de zboruri săptămânale toată vara către Antalya, dintre care 11 zboruri doar din București”, precizează oficialul companiei. ”Mai mult, cel mai scump pachet vândut la târg a fost pentru o familie de două persoane, tot în Antalya, cu o cazare la o vilă de lux. Valoarea acestuia a fost de 30.000 euro”.
Alte destinații solicitate de vizitatori au fost: Italia – în special Sardinia, Sicilia, Ischia, Spania – unde preferințele s-au împărțit între Gran Canaria, Tenerife, Mallorca, Costa Brava și Costa del Sol, și Portugalia – cu precădere Albufeira, Faro.
2024 este un an atipic, cu un apetit mare al turiștilor români pentru destinațiile din afara țării și cu o cerere care depășește oferta de zboruri. ”Din păcate, am ajuns la punctul în care oferta din piață nu este suficientă, din cauza restricțiilor de capacitate a industriei aviatice. Din acesta cauză, oamenii se pare ca au înțeles că este bine să îți rezervi din timp sejurul, achitând un avans modic, de 10%, pentru a prinde cele mai bune oferte de vacanță”, mai spune Cristian Pandel.
Târgul de Turism și perioada de vânzare din jurul acestui eveniment au fost de excepție pentru tour operatorul român, de aici și decizia de a prelungi valabilitatea multor oferte, în agenții și online, până la 29 februarie. “Clienții noștri cunosc brandul Christian Tour, pentru ei rămânem prima alegere de vacanță de mulți ani. Pentru acest lucru le mulțumim și ne străduim sa facem lucrurile mereu și mai bine”, a adăugat CEO-ul Christian Tour.