PROPAGANDA ÎȘI CONSOLIDEAZĂ PARTENERIATUL CU ICREDIT ȘI LANSEAZĂ O NOUĂ PLATFORMĂ CREATIVĂ PENTRU 2024

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanish

PROPAGANDA ÎȘI CONSOLIDEAZĂ PARTENERIATUL CU ICREDIT ȘI LANSEAZĂ O NOUĂ PLATFORMĂ CREATIVĂ PENTRU 2024

 

PROPAGANDA continuă parteneriatul cu iCredit început în 2019 și lansează o nouă platformă creativă pentru brand: Echipa Specială iCredit.

Noua platformă creativă continuă stilul îndrăzneț și plin de umor care a diferențiat iCredit în categorie. Conceptul aduce în scenă noi personaje și situații memorabile care consolidează promisiunea brandului din ultimii 4 ani – providerul prietenos și ușor accesibil de soluții financiare rapide.

Cu toții avem tot felul de dorințe, nevoi și planuri. Dar atunci când nu avem banii necesari să le rezolvăm, simţim că aceste probleme devin prea mari pentru puterile noastre. Aici intră în scenă eroinele iCredit: RON-A, BAN-A și LEI-A care, prin intervenții neașteptate, ajută fiecare personaj cu soluții financiare rapide.

“Încă de acum 4 ani, echipa Propaganda a înțeles perfect obiectivele noastre de business și a găsit permanent modalitatea ideală de a le atinge. În toată această perioadă ne-am dublat practic notorietatea spontană. În acest moment, unul din doi români nominalizează spontan brandul iCredit. Pentru următorii ani, ne-am dorit să menținem consecvență în stilul nostru de comunicare, dar în același timp, să aducem o perspectivă nouă și surprinzătoare.
Suntem încrezători că noul concept de comunicare, ”Echipa Specială  iCredit”, nu doar că va susține evoluția indicatorilor de brand, ci va genera și rezultatele de business dorite pentru următorii ani.”
, a declarat Brîndușa Popa, Director Executiv iCredit România.

“La PROPAGANDA, întotdeauna vrem mai mult și mai bine. Iar campaniile dezvoltate în ultimii 4 ani alături de echipa iCredit nu doar că au diferențiat brandul în piață, ci au schimbat radical percepția asupra sa, într-o industrie pe care oamenii au privit-o ani și ani cu scepticism. În prezent, percepția oamenilor asupra brandului iCredit este aproape 100% pozitivă. Suntem mândri să fim partenerii unui client curajos și vizionar și le mulțumim pentru încrederea constantă pe care ne-au acordat-o.”, a declarat Atoussa Bassiri, Group Account Director PROPAGANDA.

Prima campanie de comunicare, lansată în ianuarie 2024, are un spot TV tip action movie, dar cu un twist amuzant. Echipa Specială iCredit înfruntă problema majoră a lunilor de iarnă: costurile mari ale facturilor la întreținere. Atât de mari, încât s-au transformat într-un monstru-roboțel simpatic, pe care RON-A, BAN-A și LEI-A îl neutralizează cu succes.

Insert TVC: https://youtu.be/evlF6NmLsmo?si=bJHIZuSRzGpv96am

Sub umbrela noii platforme creative, în 2024 vor fi lansate 5 campanii integrate, cu execuții TV, digital și social media.

Credits:

Echipa iCredit

Brîndușa Popa | Director Executiv

Vlad Hurduc | Marketing Manager

Alina-Maria Iancu | Marketing Specialist

Echipa PROPAGANDA

Atoussa Bassiri | Group Account Director

Mădălina Râpeanu | Head of Strategy

Roxana Marinică | Account Manager

Petra Martin | Art Director

Luna Nica | Copywriter

Antonia Nedelcu | Social Media Manager

Marcela Moldovan | AV Director

Echipa Cyclops

Octav Gheorghe | Regizor

Marius Bucur | Producător

Ana Gagea | UPM

Cristi Gagea | UPM

Viorel Rădulescu | Post-production Manager

Ionuț Grigore | Compozitor muzică

Despre PROPAGANDA

PROPAGANDA este o agenție independentă, fondată în 2002, care oferă clienților săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand și creație până la producție sau dezvoltare și implementare media, PR și digital. PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate și premiate în cadrul festivalurilor naționale și internaționale, atât pentru creativitate, cât și pentru eficiență; festivaluri la care a obținut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.

Despre iCredit

iCredit este de 13 ani unul din principalii jucători din piața financiară nebancară din România, având 114 puncte de lucru și peste 1400 de angajați în întreaga țară. Compania face parte din Management Financial Group (MFG) care unește furnizori fintech și insuretech din Europa Centrală. MFG gestionează un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes: credite de consum, împrumuturi pentru microîntreprinderi și întreprinderi mici, carduri de credit, digital business, asigurări, investiții P2P și alte produse și servicii financiare alternative. Peste 8300 de angajați și colaboratori, prezenți în aproximativ 450 de birouri în Bulgaria, România, Croația, Polonia, Macedonia de Nord și Spania, oferă servicii financiare clienților MFG. Grupul are în plan extinderea și pe alte piețe cum ar fi Germania, Mexic, India și Statele Unite.

Future Economy nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Future Economy nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Future Economyîşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.futureeconomy.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe futureeconomy.ro

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei mereu cele mai actuale informatii?