PROPAGANDA ÎȘI CONSOLIDEAZĂ PARTENERIATUL CU ICREDIT ȘI LANSEAZĂ O NOUĂ PLATFORMĂ CREATIVĂ PENTRU 2024
PROPAGANDA continuă parteneriatul cu iCredit început în 2019 și lansează o nouă platformă creativă pentru brand: Echipa Specială iCredit.
Noua platformă creativă continuă stilul îndrăzneț și plin de umor care a diferențiat iCredit în categorie. Conceptul aduce în scenă noi personaje și situații memorabile care consolidează promisiunea brandului din ultimii 4 ani – providerul prietenos și ușor accesibil de soluții financiare rapide.
Cu toții avem tot felul de dorințe, nevoi și planuri. Dar atunci când nu avem banii necesari să le rezolvăm, simţim că aceste probleme devin prea mari pentru puterile noastre. Aici intră în scenă eroinele iCredit: RON-A, BAN-A și LEI-A care, prin intervenții neașteptate, ajută fiecare personaj cu soluții financiare rapide.
“Încă de acum 4 ani, echipa Propaganda a înțeles perfect obiectivele noastre de business și a găsit permanent modalitatea ideală de a le atinge. În toată această perioadă ne-am dublat practic notorietatea spontană. În acest moment, unul din doi români nominalizează spontan brandul iCredit. Pentru următorii ani, ne-am dorit să menținem consecvență în stilul nostru de comunicare, dar în același timp, să aducem o perspectivă nouă și surprinzătoare.
Suntem încrezători că noul concept de comunicare, ”Echipa Specială iCredit”, nu doar că va susține evoluția indicatorilor de brand, ci va genera și rezultatele de business dorite pentru următorii ani.”, a declarat Brîndușa Popa, Director Executiv iCredit România.
“La PROPAGANDA, întotdeauna vrem mai mult și mai bine. Iar campaniile dezvoltate în ultimii 4 ani alături de echipa iCredit nu doar că au diferențiat brandul în piață, ci au schimbat radical percepția asupra sa, într-o industrie pe care oamenii au privit-o ani și ani cu scepticism. În prezent, percepția oamenilor asupra brandului iCredit este aproape 100% pozitivă. Suntem mândri să fim partenerii unui client curajos și vizionar și le mulțumim pentru încrederea constantă pe care ne-au acordat-o.”, a declarat Atoussa Bassiri, Group Account Director PROPAGANDA.
Prima campanie de comunicare, lansată în ianuarie 2024, are un spot TV tip action movie, dar cu un twist amuzant. Echipa Specială iCredit înfruntă problema majoră a lunilor de iarnă: costurile mari ale facturilor la întreținere. Atât de mari, încât s-au transformat într-un monstru-roboțel simpatic, pe care RON-A, BAN-A și LEI-A îl neutralizează cu succes.
Insert TVC: https://youtu.be/evlF6NmLsmo?si=bJHIZuSRzGpv96am
Sub umbrela noii platforme creative, în 2024 vor fi lansate 5 campanii integrate, cu execuții TV, digital și social media.
Credits:
Echipa iCredit
Brîndușa Popa | Director Executiv
Vlad Hurduc | Marketing Manager
Alina-Maria Iancu | Marketing Specialist
Echipa PROPAGANDA
Atoussa Bassiri | Group Account Director
Mădălina Râpeanu | Head of Strategy
Roxana Marinică | Account Manager
Petra Martin | Art Director
Luna Nica | Copywriter
Antonia Nedelcu | Social Media Manager
Marcela Moldovan | AV Director
Echipa Cyclops
Octav Gheorghe | Regizor
Marius Bucur | Producător
Ana Gagea | UPM
Cristi Gagea | UPM
Viorel Rădulescu | Post-production Manager
Ionuț Grigore | Compozitor muzică
Despre PROPAGANDA
PROPAGANDA este o agenție independentă, fondată în 2002, care oferă clienților săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand și creație până la producție sau dezvoltare și implementare media, PR și digital. PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate și premiate în cadrul festivalurilor naționale și internaționale, atât pentru creativitate, cât și pentru eficiență; festivaluri la care a obținut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.
Despre iCredit
iCredit este de 13 ani unul din principalii jucători din piața financiară nebancară din România, având 114 puncte de lucru și peste 1400 de angajați în întreaga țară. Compania face parte din Management Financial Group (MFG) care unește furnizori fintech și insuretech din Europa Centrală. MFG gestionează un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes: credite de consum, împrumuturi pentru microîntreprinderi și întreprinderi mici, carduri de credit, digital business, asigurări, investiții P2P și alte produse și servicii financiare alternative. Peste 8300 de angajați și colaboratori, prezenți în aproximativ 450 de birouri în Bulgaria, România, Croația, Polonia, Macedonia de Nord și Spania, oferă servicii financiare clienților MFG. Grupul are în plan extinderea și pe alte piețe cum ar fi Germania, Mexic, India și Statele Unite.