Urbea Food Fest aduce atmosfera marilor festivaluri în șase orașe medii și mici din România
Urbea Food Fest, eveniment al cărui obiectiv este să promoveze cultura ospitalității și să aducă atmosfera marilor festivaluri în orașele medii și mici din România, anunță șase noi evenimente în 2024. Participanții se vor putea bucura de preparate de street food din cele mai apreciate bucătării ale lumii, show-uri culinare susținute de chefi celebri, demonstrații de flair bartending și ateliere de gătit pentru copii.
Organizat în parteneriat cu Asociația pentru Promovarea Industriei Ospitalității, Urbea Food Fest reprezintă un efort concret de a promova meseriile din industria alimentară și de a reconecta comunitatea cu acestea. În 2024, Urbea Food Fest va ajunge în orașe precum: Suceava, Câmpulung, Alba Iulia, Deva, Piatra Neamț și Vaslui. Datele evenimentelor urmează să fie anunțate în perioada următoare.
Urbea Food Fest, vânzări de peste 120.000 de euro în 2023
În 2023, conceptul a debutat în trei orașe: Deva, Baia-Mare și Piatra-Neamț. Cu o durată totală de opt zile, festivalul a generat vânzări de peste 120.000 de euro, transformându-se într-un eveniment culinar remarcabil. În fiecare zi, festivalul a atras un trafic de aproximativ 5.000 de participanți.
Un element distinctiv la Urbea Food Fest a fost reprezentat de implicarea activă a comunității, cu 150 de copii participând la cursurile de gătit susținute de către Chef Alex Cîrțu și echipa sa. Alături de acesta, Chef Bogdan „Dexter” Alexandrescu, a oferit spectacole culinare captivante în fiecare oraș, alături de cel mai bun barman român în activitate, Narcis Dulgheriu, care a încântat spectatorii cu spectacole impresionante de flair bartending.
Urbea Food Fest, record de vânzări pentru vendori
Pentru fiecare eveniment, organizatorii au făcut o selecție de până la 10 dintre cele mai apreciate food truck-uri din România, acestea acoperind bucătării precum cea grecească, italiană, thailandeză sau cubaneză. Mai mult decât atât, trei dintre foddtruck-urile participante au înregistrat în cadrul festivalului recorduri proprii de vânzări.
Cele mai vândute produse sunt din categoria burgeri iar înghețata thailandeză a fost vedeta preferată a copiilor, consolidându-și poziția de desert preferat în cadrul festivalului.
Cu privire la planurile de viitor, organizatorii își propun să extindă festivalul în șase orașe diferite în timpul verii și să lanseze primul concept propriu de Târg de Crăciun.
„Pregătim pentru această vară multe surprize pentru participanții la evenimentele noastre. Vom avea un număr crescut de food truck-uri și divertisment de calitate pentru întreaga familie. Urbea Food Fest nu este doar un festival, este un concept care aduce beneficii comunităților și industriei gastronomice într-un mod sustenabil, generând exemple de bune practici. Ne-am propus să reconectăm întreaga comunitate prin voie bună și timp de calitate petrecut în propriul oraș „, declară Adriana Ion, CEO Urbea Food Fest.