Vânzările evoMAG au urcat la 42 de milioane de euro în 2023, în creștere cu aproape 20% față de 2022

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanish

Vânzările evoMAG au urcat la 42 de milioane de euro în 2023, în creștere cu aproape 20% față de 2022

 

  • În 2024, evoMAG se va axa pe comercializarea produselor consacrate, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoții, și pe rapiditate în livrare
  • Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut
  • evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice
  • În 2024, evoMAG rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții

evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane de euro, în creștere cu circa 20% față de 2022. Anul trecut, evoMAG a înregistrat cele mai mari vânzări în categoriile de produse consacrate – telefoane mobile, laptopuri, componente, dar și în segmentul de electrocasnice.

„Ne-am concentrat, anul trecut, pe ce știm să facem cel mai bine – pe vânzarea produselor din categoriile în care avem cea mai mare experiență. În plus, am reușit să consolidăm un departament robust, dedicat vânzărilor corporate, și am continuat să deschidem noi canale de vânzare, prin parteneriate cu mai multe marketplace-uri, atât din România, cât și din afara țării”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, argumentând deciziile care au stat în spatele creșterii vânzărilor din 2023.

„Anul acesta, vom continua să ne axăm pe ceea ce știm sa facem cel mai bine, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoții, și pe rapiditate în livrare. Ca și elemente strategice, în plus, vom dezvolta și mai mult partea de corporate și vânzare către companii. Avem în plan și listarea pe alte marketplace-uri din alte țări, precum Germania și Grecia, dar, momentan, sunt planuri incipiente în această direcție. Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare și eficientizare pentru a avea promoții cât mai bune și a livra cât mai rapid către clienții actuali”, mai spune Mihai Pătrașcu.

Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut. Cea mai mare parte a acestora va fi direcționată către eficientizarea activității logistice, pentru creșterea rapidității în livrare și în platforma din spatele magazinului online, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și ușurință în utilizare.

evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice, compania dezvoltând aici și un departament specializat, mai mare, dedicat licitațiilor publice prin SICAP.

În 2024, evoMAG rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții, vizând magazine online cu o bază solidă de clienți, care comercializează produse pe nișe complementare, ce se potrivesc foarte bine cu oferta existentă de produse a evoMAG.

Despre evoMAG

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 4 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Compania a atras, în 2022, o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei.

Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG și confirmă parcursul bun al companiei în cei 18 ani de existență în piața de eCommerce din România, validează și sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.

Future Economy nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Future Economy nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Future Economyîşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.futureeconomy.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe futureeconomy.ro

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vrei mereu cele mai actuale informatii?