Strategia de resurse umane orientată pe oameni, cu accent pe wellbeing, flexibilitate, dezvoltarea talentelor și diversitate, a adus NN România o nouă certificare Top Employer, pentru al șaselea an consecutiv
NN a fost desemnată Top Employer 2024, pentru al șaselea an consecutiv, atât în România, cât și în toate țările în care este prezent NN Group, ocupând locul patru pe piața locală și locul șase în Europa. Recunoașterea este acordată de Top Employers Institute, cea mai prestigioasă autoritate globală în certificarea excelenței și performanței în domeniul resurselor umane, pe baza unui proces amplu de evaluare a practicilor organizațiilor în arii precum strategia de resurse umane, mediul de lucru, atragerea și dezvoltarea talentelor, diversitatea, echitatea și incluziunea sau starea de bine a oamenilor din echipă.
Certificarea Top Employer 2024 evidențiază poziția NN ca angajator de top pe piața dinamică și plină de provocări a muncii de astăzi, susținută de strategia solidă de resurse umane, orientată pe oameni și axată pe cultura și experiențele create pentru cei aproximativ 500 de angajați din echipă și cei 1.600 de consultanți financiari și manageri din forța de vânzări.
„Grija noastră pentru oameni se reflectă în toate inițiativele care contribuie la cultura și experiențele excelente pentru creșterea, dezvoltarea și bunăstarea oamenilor. Din rolul de angajator de top, știm că succesul nostru este determinat de pasiunea și dedicarea talentelor din echipă. De aceea, NN este locul în care fiecare dintre colegi contează și unde parcursul lor profesional este susținut la fiecare pas, fiind încurajați să devină cea mai bună versiune a lor și să ofere cele mai bune produse și servicii celor peste 2,3 milioane de clienți din România. Suntem recunoscători pentru certificarea Top Employer 2024 și motivați să amplificăm planurile și inițiativele pentru echipa noastră în acest an”, a spus Eszter Martin, Chief HR Officer la NN România.
În ultimul an, NN România a creat și consolidat multiple inițiative în toate ariile de resurse umane, concentrându-se pe dezvoltarea, îmbunătățirea abilităților și bunăstarea oamenilor din echipă și pe atragerea de noi talente. În același timp, ca parte a misiunii sale de a fi asigurătorul digital al viitorului, NN a implementat programe menite să dezvolte abilități și competențe dinamice axate pe tehnologie, agilitate și experiența clienților și a inițiat o transformare agilă care să îmbunătățească colaborarea între echipe.
De asemenea, compania și-a extins pachetul de beneficii, care acoperă deja o gamă extinsă de soluții pentru sănătatea, viitorul financiar și stilul de viață al angajaților. Începând cu anul trecut, echipa beneficiază de flexibilitate sporită în modul de lucru, având posibilitatea să lucreze de oriunde din lume timp de 2 luni pe an, în plus față de modelul de lucru hibrid existent. Nu în ultimul rând, NN a continuat să se concentreze pe asigurarea unui mediu de lucru divers și incluziv, s-a implicat în inițiative relevante și de impact în societate și a încurajat angajații să fie voluntari și să facă o diferență pentru sănătatea, educația, stabilitatea financiară și bunăstarea persoanelor din comunitățile defavorizate.
Procesul de certificare desfășurat de Top Employers Institute oferă NN un cadru anual de evaluare și îmbunătățire a tuturor programelor implementate, eforturile depuse contribuind la recunoașterea organizației ca angajator de top în fiecare an. Înființat în urmă cu mai bine de 30 de ani, Top Employers Institute a certificat până în prezent peste 2.300 de organizații din 121 de țări din întreaga lume, având un impact pozitiv în viața profesională a peste 12 milioane de angajați.
Despre NN România
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 15 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de mai bine de 175 de ani la nivel internațional și o prezență puternică în 11 țări, având în total peste 16.000 de angajați și peste 20 milioane de clienți. NN Group este listat la bursa Euronext Amsterdam din 2014 și urmărește să fie lider de industrie recunoscut pentru experiența clienților, talente și pentru contribuția în societate.
Prin activitatea de business și investițiile în societate, NN își propune să genereze schimbări pozitive în viețile oamenilor, sprijinindu-i să creeze premisele unui viitor mai bun pentru ei și cei dragi lor. NN identifică soluții care răspund problemelor actuale ale societății și contribuie la implementarea acestora ori de câte ori are ocazia împreună cu parteneri din sectorul non-profit. Concret, compania susține inițiative importante care au ca scop crearea de oportunități economice pentru tineri și pentru familii defavorizate, dar şi accesul la educaţie şi servicii medicale pentru cei mai vulnerabili dintre noi.