Rebranding GLAMI.ro – o nouă identitate vizuală, conectată acum mai mult la personalizare și diversitate
GLAMI Group este o companie de tehnologie online fondată în Cehia, în 2013. Inițial, platformele GLAMI au fost lansate ca motoare de căutare a modei, cu viziunea de a crea cel mai bun catalog fashion și de a ajuta fiecare utilizator să găsească toate articolele vestimentare dorite într-un singur loc. În 2022, compania s-a extins pe piața italiană prin achiziționarea celui mai mare agregator local, STILEO.it. De-a lungul anilor, GLAMI și-a conectat platformele în 14 țări europene cu peste 4.300 de magazine online de modă, la o ofertă de 17 milioane de produse.
Platformele e-commerce GLAMI folosesc mecanisme de învățare automată din 2015, pentru a le asigura clienților cea mai bună experiență de căutare a produselor. În prezent, acestea le oferă cumpărătorilor, dar și e-shopurilor partenere, posibilitatea de a beneficia de avantajele inteligenței artificiale în e-commerce (AI). Echipa GLAMI de AI creează aplicații menite să înlesnească recomandarea automată de articole, asocierile similare ori clasificarea facilă, astfel încât procesul de descoperire a tendințelor vestimentare să fie o reală plăcere.
Aspirații îndrăznețe, identitate de brand pe măsură
Fondatorul și fostul CEO GLAMI, Tomáš Hodboď, declară: „A avea cel mai mare catalog de modă de pe piață este unul dintre pilonii noștri de poziționare. Pe termen lung, ne străduim să devenim un «Spotify al modei». Dorim să transformăm GLAMI într-o destinație online care cunoaște preferințele fiecărui utilizator și care îi oferă imediat cele mai potrivite și mai relevante produse de pe platformă.”
Așadar, în urma unui proces care s-a finalizat în ultimele zile ale lunii aprilie 2023, GLAMI Group a actualizat siglele GLAMI și Stileo, menite să reflecte noua viziune, aspirațiile și promisiunile față de publicul-țintă, cu focus pe diversitate și personalizare.
Stilul vizual actualizat este compus dintr-un logo cu elemente și culori de brand noi, principalul simbol fiind un asterisc violet electric. Alegerea a fost inspirată din diferențiatorul GLAMI – toate piesele de modă într-un singur loc – iar simbolul prezintă GLAMI ca puncte de intersecție a modei și tehnologiei, însă și locul unde magazinele electronice și clienții se întâlnesc.
Esența GLAMI, transpusă grafic
Noul logo GLAMI redă și alte valori, mai apropiate de cele ale publicului-țintă.
„Combinația de margini ascuțite și rotunjite în simbolul asterisc reflectă convingerea noastră că moda este pentru oameni de toate vârstele, dimensiunile și tipurile corporale. Prin urmare, constituie angajamentul nostru pentru incluziune. Culoarea violet electric transmite un sentiment de rafinament, creativitate și fiabilitate. Prin îmbinarea acestor două calități, ne propunem să inspirăm și să ajutăm fiecare utilizator GLAMI și STILEO să găsească exact piesa de îmbrăcăminte, încălțăminte sau pentru accesorizare căutată. Efortul nostru are drept scop potențarea vizibilității GLAMI ca platformă europeană de căutare și descoperire a modei, ce folosește tehnologia pentru a face alegerile vestimentare mai simple și rapide pentru clienții noștri”, punctează Xenofon Eleftheriadis, GLAMI Global Communication Lead.
Pentru utilizatorii GLAMI, platforma facilitează descoperirea modei și cumpărăturile, adaptând selecția de produse recomandate pentru fiecare. Oferind clienților opțiuni inteligente de achiziție, ei economisesc bani și timp. La fel de important: sistemul de clasificare AI filtrează și încadrează în mod facil și relevant milioane de produse din mii de magazine electronice.
Despre GLAMI
GLAMI România a fost lansată în iunie 2017. Cea mai importantă platformă online europeană de descoperire a modei are peste 300 de magazine partenere înregistrate pe www.glami.ro și peste 1 milion de produse de la aproape 12.000 de branduri. GLAMI se angajează să dezvăluie date și informații relevante despre starea sectoarelor de e-commerce în țările în care operează, prin proiectul de analiză pe termen lung Fashion (Re)search. GLAMI Fashion (Re)search este singurul sondaj în derulare dedicat modei, care observă, monitorizează și înregistrează tendințele actuale din 9 țări europene. GLAMI România face parte din GLAMI Group, companie care își dorește să simplifice procesul de descoperire a modei prin intermediul tehnologiei și care este prezentă în 14 țări din întreaga lume.