TARA Interactive crește numărul de angajați cu până la 60% în 2023 și investește circa 100.000 de euro în programe de dezvoltare pentru angajați
- Compania vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa
Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive țintește creșterea numărului de angajați în București și Chișinău cu până la 60%, anul acesta, la aproximativ 80. Creșterea echipei este direct proporțională cu extinderea portofoliului de clienți. Compania vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în 2023, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa.
TARA Interactive a bugetat investiții de aproximativ 100.000 de euro în dezvoltarea angajaților în 2023. „Am stabilit, pentru anul acesta, programe de formare, training și dezvoltare, atât cu formatori externi, cât și un program intern de creștere dedicat angajaților actuali și viitori. Am alocat în această direcție de dezvoltare 60.000 de euro, investiție destinată tuturor angajaților, în funcție de rolurile acestora în companie. Investiția poate varia în funcție de evoluția acestor programe, însă suntem pregătiți să creștem bugetul cu 50%”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.
Compania caută să își extindă echipa cu team-playeri, dornici să învețe lucruri noi și care își asumă rezultatele. Candidații trebuie să aibă cel puțin un curs finalizat în aria de expertiză pentru care aplică, să aibă gândire analitică, să își poată stabili și urmări prioritățile și termenele de livrare.
În prezent, TARA Interactive are deschise noi poziții în 3 departamente: Software Development, Business Development și Support.
„În momentul în care un angajat se alătură echipei, va face, împreună cu managerul său, un plan individual de dezvoltare profesională și personală. În cadrul acestui proces, vor face o analiză a decalajului și vor decide împreună ce îmbunătățiri trebuie aduse, astfel încât să poată fi atins cel mai bun rezultat. Metoda de livrare a acestor intervenții poate fi diferită – de la training, cursuri în extern, până la experimentare și studiu individual. Noi ne dorim să creăm un cadrul holistic, de creștere, pentru fiecare, fără să rigidizăm acest proces”, mai spune Vlad Lepădatu, menționând că TARA Interactive a implementat un program de executive coaching și training, atât la nivel de management, cât și pentru noii angajați, în perioada de onboarding, în funcție de nivelul fiecăruia de cunoștințe.
Anul trecut, TARA Interactive a întreprins un proces de audit, desfășurat în cadrul proiectului Cercetare Națională, de către Human Synergistics România, în urma căruia a obținut un scor foarte bun, clasându-se în primele 10% dintre mediile de lucru cele mai constructive din România, ceea ce presupune un mediu extrem de propice pentru cei care își doresc să se dezvolte și să crească atât profesional, cât și personal.
Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul anterior, și estimează, pentru anul acesta o creștere organică a business-ului cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și nevoii de automatizare a companiilor.
Despre TARA Interactive
TARA Interactive este o companie romnească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienților săi prin furnizarea de servicii de dezvoltare software și consultanță care stimulează competitivitatea și inovația. TARA Interactive se află într-o poziție unică de a-și sprijini clienții, având la bază instrumente și metodologii bine închegate pentru a realiza și livra rapid proiecte software complexe.
A fost înființată în 1991 ca o companie de IT orientată către implementarea de noi tehnologii. În prezent, TARA Interactive are peste 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc., în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.